۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

هشـــــــــــــــــــــــــدار جدی! ( برای مقابله با سناریوی جدید یزید زمان در خانه بمانید)

سناریو: (خونریزی خودی، برای برقراری حکومت نظامی و تکمیل کودتا)

هشدار: سناریوی جدید یزیدیان با قربانی تراشی و ترور نیروهای خودی و کشتار بسیجیان و اراذل و اوباش و تعدادی از سپاهیان و زن و بچه ( در تظاهرات فرمایشی فردا) مقدمه ی اعدام سران سبز و ختم قائله...(!؟).
حکومتی که بر پایه ی دروغ پراکنی، فراربه‌جلو و فریبکاری و تهییج عوام استوار باشد مسلما دیر یا زود فروخواهد ریخت!

هر چند همه به وضوح دیدند که حرمت شکنی در روز عاشورا ( با کشتن و ضرب و شتم مردم در ماه حرام) توسط نیروهای مسلح حکومت با به میدان آوردن موتورسوارهای چماق به دست و حتی شمشیر و قمه به دستان و اراذل و اوباش و حمله به مردمی که ندای هل من ناصرا ینصرنی سر داده بودند صورت گرفت، هر چند مردم معترض در مقابل حمله‌ی چماقداران به دفاع پرداختند، هر چند مردم سوت و هلهله‌ی موتورسوارهای مسلح را پس از قلع و قمع مردم با چشمان خود دیدند، اما حکومت با دگرگون جلوه دادن این حرمت شکنی در روز روشن دروغی را دامن میزند که از فرط تکرار در رسانه‌های دولتی خود نیز آن‌را باور کرده است؛ اما با این حال تمام تائیدکنندگان از جمله رئیس مجلس منتصبان رهبری(لاریجانی جاه طلب که با شور و حرارتی فرمایشی در مجلس درخواست اشد مجازات-اعدام- با مردم معترض را نمود) در این حرمت شکنی بیشتر از اراذل و اوباش چماق به دست شریکند. ( فراموش نمی‌کنیم که در روز انتخابات اولین کسی‌که قبل از اعلام رسمی بصورت تلفنی به موسوی تبریک گفت همین لاریجانی بود؛ تا جایی که مدیر خبرگزاری ایرنا-خبرگزاری دولت احمدی نژاد لاریجانی را مسبب کشتار مردم در عاشورا میداند: -لینک-)


خبر اول(تابناک):
جلسه غير علني براي اتفاقات روز عاشورا
خبر دوم(کیهان):
شوراي نگهبان: برخورد قاطع با عوامل هتك حرمت روز عاشورا چشم فتنه را كور مي كند!

خبر سوم(خبرگزاری فارس):
تجمع بزرگ عاشورائيان در محكوميت اهانت فتنه‌گران به ارزش‌ها و باورهاي والاي اسلامي امروز و فردا (چهارشنبه-9دی88-) رأس ساعت 15 در نقاط مختلف كشور برگزار مي‌شود.

خبر چهارم(فارس نیوز):
سردار محمد رضا نقدي: مردم در پاكسازي فتنه گران اجيرشده لحظه‌اي درنگ نخواهند كرد!

خبر پنجم(کیهان-شریعتمداری):
براي ديرباورترين افراد هم كمترين ترديدي باقي نمي گذارد كه سران فتنه و آشوبگران آن روز، مصداق بي چون و چراي «فئه باغيه» و دشمنان اسلام، امام، نظام و مردم هستند. دشمنان وحشي و خونريز و مأموران حلقه به گوش اسرائيل كه حتي از برنامه ريزي براي كشتن خواهرزاده خود نيز دريغ نمي ورزند!

خبر ششم (مدیر روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان تهران):
لغوامتحانات پنجشنبه مدارس برای تجمع فردا.

خبر هفتم ( لحظه نیوز):
محمود کریمی، مداح: اینها حرامزاده اند، اگر رهبری اجازه دهند، خرخره اینها را می جویم!

خبر هشتم ( جوان آن لاین- منتسب به اصولگرایان دو آتشه):
اختصاصی/چهارشنبه تحصن مردمی مقابل دفتر موسوی
به گزارش جوان آنلاین فردا پس از پایان تجمع بزرگ عاشوراییان در محکومیت حرمت‌شکنی فتنه‌گران در روز عاشورا،تحصن مردمی در مقابل دفتر کار میرحسین موسوی در خیابان کارگر شمالی مقابل پارک لاله آغاز خواهد شد.این تحصن تا زمان برخورد قاطع قوه قضاییه با میرحسین موسوی و مهدی کروبی و سایر فتنه گران ادامه خواهد داشت.

نتیجة: پیگیری اتفاقات روز عاشورا تا اخبار امروز ما را به این نتیجه می‌رساند که به شیوه‌ی شریعتمداری کیهان( که از هر نوع توهم پراکنی و افترا به مخالفین دریغ نمی‌ورزد و حتی موسوی را متهم به قتل خواهرزاده ی خود میکند!) اینک به تمامی ایرانیان آزادیخواه و مظلوم که قربانی تمامیتخواهی ستمکارانند هشدار دهیم که :
برای دیرباوترین افراد هم کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که سران اموی و یزیدیان زمان که بقایای حکومت سانسورگر و جائل اموی و همان چماقدارن صدر انقلاب بودند مصداق بی چون و چرای "فئه باغیه" و دشمنان امام حسین(ع) و مردم و ایران بوده، دشمنان وحشی و خونریز و ماموران حلقه به‌گوش یزید زمان که حتی از برنامه‌ریزی برای کشتن هواداران خود برای گرفتن مجوز جهت قلع و قمع امت و مردم آزادیخواه و ایرانیان نیز دریغ نمیورزند.!
اینک بر اساس منطق شریعتمداری از هر سو بوی خون و توطئه می آید وخبر نهم میتواند این باشد:
خبر نهم: هشدار! فردا تمامیتخواهان با قربانی کردن نیروهای خودی و مردم تهییج شده و بسیجیان و اراذل و اوباش مزدور و تعدادی از سپاهیان و زن و بچه هایشان و مردم کوچه و بازار تدارک یک بمبگذاری و حمله ی مسلحانه به فریب خوردگان تظاهرات کننده، آتش کینه و انتقام جویی و اعدام سبزها و سران آنها را تدارک دیده و توجیه خواهند کرد.

شاید بهتر باشد فردا مردم در خانه بمانند و در هر فرصتی تنها خواسته های خود را به صورت مسالمت آمیز بیان کنند و به شمشیر به دستان مزدور و فریبخورده، همچون حسین(ع) تنها گل آگاهی هدیه کنند -هرچند به زور سرنیزه بیعت نخواهند کرد-.
که: کل یوم عاشورا؛ کل ارض کربلا.

هیچ نظری موجود نیست:

Jonamoos Browser (Anti Filter)
Filtered Url : : آدرس سايت فيلترشده