۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

پارادوکس در منطق ولایی یا تف سربالا؟!

*اعلام موجودیت گردان استشهادیون " شهاب ثاقب" در 7/10/88 در قم.

قابل توجه مقام معظم رهبری و ملت یتیم ایران!

این عکسی است که در اولین پست وبلاگ یک گروه تروریستی منتسب به مذهب شیعه ی اثنی عشری ( هیهات من الذله!) منتشر شده است. این گروه تروریست برای حفظ اسلام، منصوبین ولایت مطلقه ی فقیه را تهدید به تعجیل در انتقام از مخالفین رهبری کرده اند!

تاسیس گروه استشهادیون "شهاب ثاقب" برای انجام عملیات استشهادی (انتحاری) به منظور کشتن مخالفین آقای خامنه ای جدیدترین خبری است که در این روزهای بی‌کسی و سلطه‌ی زور، بیانگر و مصداق شمشیرکشی حق‌به‌جانبان از خدا بی‌خبر زیر پرچم ولایت مطلقه‌فقیه یک انسان خطاپذیر است. طبیعی است وقتی صفت مطلق بودن با جایزالخطا‌بودن انسان گره بخورد میوه‌ای بهتر از گروه استشهادی نخواهد داد که روی دست مولای زنده‌ی خود، کاتولیک‌تر از پاپ می‌شوند.

این میوه‌های تلخ نتیجه‌ی طبیعی منطقی جعلی است.

آنها به منصوبین ولایت مطلقه ی فقیه هفت روز مهلت داده اند!

ما 7 روز و فقط 7 روز به مسئولان قضائی فرصت می دهیم تا آتش این فتنه را بخوابانند ، و پس از آن در هر مراسم و مناسبتی و در هر مکانی که باشد سران منافق آشوبگر را به سزای اعمال ننگین خود خواهیم رساند ، البته مسئولان می توانند این بیانیه را جدی نگیرند ، و چون گذشته به تعلل و سستی خود ادامه دهند اما زمانی که پاره های بدن مطهر استشهادیون بدنهای نجس سران فتنه را از روی زمین پاک کرد ، و غریو شادی و فریاد و خوشحالی امت حزب الله به پا خواست ، به میزان جدی بودن این تشکل و هدف مقدس ما پی خواهند برد.

آنها همچنین برای منصوبین مولای خویش تعیین حد میکنند:

لذاست که ما جوانان غیور شیعه ، وارثان خون شهدا ، عزم خود را جزم نموده ایم که در صورت تعلل مسئولان قضائی خود راساً وارد عمل شده و با اجرای بند میم وصیت نامه عبادی – سیاسی امام راحل(ره) که برای ما عین قانون است ، سران فتنه را نابود کنیم.

با خواندن این خیر چند سوال مطرح میشود:

حاج آقا مسئلة: آیا تشکیل گروه‌های دیگری از شیعیان استشهادی بنا بر بند "م" وصیت نامه‌ی عبادی-سیاسی امام راحل(ره) مقدور است؟ و آیا این بند قانون شما ارجح‌تر از قوانین قرآن است؟ و آیا شما تواناتر و باهوشتر و عاقل‌تر و شجاع‌تر و عادل‌تر از مقام معظم ولایت مطلقه‌ی فقیه زمان هستید که داارید بر ایشان سبقه میگیرید؟ آیا تحمل این گروه توسط صاحبان وبلاگ بلاگفا که منتسب به حکومتند به نوعی تف سربالا نیست؟ اینها سوالاتی است که باید از کاسه های داغ‌تر از آشی پرسید که امروز در مجلس درخواست اشد مجازات برای مردم معترض کرده اند وگرنه هر عاقلی میداند که حرمت شکنان عاشورا و ملت کسانی به جز خود حاکمان نیستند...فقط اسلحه دست آنان است و گویا همین اسلحه‌ی قانونی(؟!) هم کفایت سرکوبی ملت یتیم را نمیکند که ناچار به تشکیل گروه های استشهادی شده اند. خوشا به حال امام حسین که در کربلا شهید شد و کارش به حاکمان امروز نکشید.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

ملتی که آگاه شده باشد را هیچ نیرویی نمیتواند پس بزند. تاریخ را نگاه کنید: رومانی، آرژانتین، بلوک شرق و ... اینها دارند نفس آخر را میکشند...

دولت سرا گفت...

دیگر مردم بیدارند و هیچ چیزی نمی تواند مانع آزادی آن ها شود.

Jonamoos Browser (Anti Filter)
Filtered Url : : آدرس سايت فيلترشده