۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

جای خالی مدعی العموم!؟! در دو قدمی حمام خون.

*ستاد کودتا عامل اصلی خشونت های چماقداران لباس شخصی در سی سال پس از انقلاب است.
نفوذ کردن در صف ملت صاحب حق و اندیشه و رای باخته، تحریک و اقدام به آشوب و خشونت جوانان، روشن کردن فتنه و آتش، و پا پس کشیدن و عملیات تروریستی و قتل و غارت مردم مظلوم برای حفظ چیست؟
آیا اینهمه جنایت و خونریزی و آشوب و فتنه انگیزی، برای حفظ امنیت مملکت است، یا امنیت گروهی خاص؟
براستی چرا مدعی الخصوص که همیشه جربزه ی این را داشته است که خود را به جای مدعی العموم جا بزند این روزها خود را پنهان کرده؟ چرا مدت چهار سال است که دیگر پیدایش نیست؟!
آیا ملت ایران که از دید ستاد کودتا سفیه و صغیر است و به یک ولی عادل نیاز دارد امروز در میان قوانین انحصاری یتیم نیست؟ و یا همیشه روی زمین یتیم بوده و تنها به درد تثبیت موقعیت حق به جانبان و تشنگان قدرت میخورد؟
به نظر میرسد: محرکین و عاملین اصلی خشونت و آشوبهای این شبها و روزها، ستاد فرماندهی لباس شخصیهای مسلح و چماقداران موتورسوار حمله کننده به کوی دانشگاه تهران هستند که از ابتدای انقلاب در مواجهه با هواداران آزادیخواه گروههای سیاسی، تا حوادث قبل و پس از دوم خرداد و 18 تیر و هم اکنون، سالهاست راست راست و در مقابل چشم رهبر، مردم، مدعی العموم(!)، و ارباب قاضی مرتضوی و سران حکومت، مانور قدرت داده و برای حفظ پایگاهی خاص که خود را برحق میداند و مردم را سفیه و صغیر و هیچ میشمارد از انجام هر نوع خشونتی از قتلهای زنجیره ای گرفته تا نفوذکردن در صف رای باختگان متعرض ابایی ندارد،
چرا ریاست قوه ی قضاییه جرات برخورد با آنها را ندارد؟
چرا سعید عسکرها که روزگاری متوسل به ترور شدند از همان ابتدا آزادانه در امنیت بودند و قربانیانی همچون سعید حجاریان اکنون در بازداشت به سر میبرند؟
براستی این حوزه ی امنیتی برای برخی ( تروریستها و لباس شخصیهای موتور سوار و مسلح به رهبری ستاد کودتا) و حوزه ی ناامنی برای برخی دیگر ( دانشجویان در خوابگاه دانشجویی و مردم بی پناه رای و مال و جان باخته ) را چه کسی میتواند فراهم و تضمین کند؟ جز آنانکه امنیت خود را بدون قدرت مردم از دست میدهند، و اکنون حاضرند برای حفظ امنیت خویش حمام خون راه بیندازند؟
آقای احمدی نژاد بعنوان نماینده ی گروهی خاص، در روز روشن و در مقابل چشم رهبری، خیل عظیم مردم را خس و خاشاک می نامد.
در حالیکه خس و خاشاک کسانی جز ستاد فرماندهی تروریستهای ناجوانمرد که در امنیت کامل طی سی سال و این روزها آتش افروزی میکنند نیستند!
مسلما قوه ی قضائیه و اسلحه باید دو ابزار امنیتی برای خواست مردم باشند، اما همواره جایشان در بین مردم خالی است، چرا که افرادی معتقدند مردم صغیرند و صلاح خویش نمیدانند و نیاز به ولی دارند و علما باید به هر وسیله از دین آنان حراست کنند.
این احساس مالکیت وقتی فاجعه می آفریند که این از ما بهتران در میان علما تنها اندیشه ی خود را معتبر میشمارند.
این شبیه همان مطلقگرایی و تمامیتخواهی دیکتاتور مآبانه است که در قالب دین از ویژگیهای صهیونیستهاست.
بیچاره ملتی است که از دید تمامیتخواهان حق به جانب مسلح همیشه صغیر است و نیاز به ولی دارد نه مدعی العموم.
.

مردم و جوانان رای باخته، امروز قربانیان یتیم وطنی هستند که در مواجهه با تروریستهای حافظ امنیت تمامیتخواهان حق به جانب، هیچ مدعی العمومی جز خدا ندارند. ولایت آنها بر عهده ی خداوندی است که از خونشان نخواهد گذشت! امید که گمراهان وادی قدرت تا دیر نشده توبه کنند و حق را به صاحبان اصلی اش واگذارند که برای رشد و شکوفایی مستحق آزمون و خطا بر روی زمینند، نه زندگی در آزمایشگاههای استرلیزه ی مافوق زمینی که بر پایه های گمان و تفاسیر آنان از حق بنا شده! امید که با شنیدن و لبیک به یک ندای درونی در خلوت و نه در جمع مشوش شیاطین، از ادعای الوهیت دست بشویند و ولایت مردم را به انتخاب و اراده ی شخصی خودشان واگذارند، نه انتخاب و انتصاب و تحمیل دیگران. در دو قدمی حمام خون، درنگ و تصمیمی تاریخی لازم است! فرصت کم است! عکس شهید1 عکس شهید2 +زخمی
====================
لینکهای مرتبط:

هیچ نظری موجود نیست:

Jonamoos Browser (Anti Filter)
Filtered Url : : آدرس سايت فيلترشده