۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

طرح پرسشی از پدیده ای بنام حسین شریعتمداری( هیچکاره همه کاره!)

*حسین شریعتمداری بعنوان یکی از شخصیتهای بی مسئولیتی که در پشت پرده ی سیاست با بضاعتی بسیار بسیار اندک !!( به تاسی از ادبیات خودش در مورد رقبای احمدی نژاد) از قدرت مانور و حاشیه ی امنیت بالایی برای بازی کردن با حیثیت و امنیت آحاد این مملکت برخوردار است، همواره در مقاطع حساس در منکوب کردن مطالبات مردمی نقش به سزایی ایفا کرده و هیچگاه مورد بازخواست هیچ مقامی قرار نگرفته است.
حضرتش در صفحه دوم امروز روزنامه کیهان اقدام به درج یادداشتی با عنوان "دور از انتظار بود !" در اعتراض به انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اول ریاست دولت دهم افاضاتی نموده اند که متعاقبا طی مقاله ای با عنوان "آقای شریعتمداری مردم همه ریش ندارند! " مورد خطاب و عتاب هواداران احمدی نژاد در سایت نظام آباد قرار گرفته اند! در ذیل به نکاتی تعجب برانگیز از افاضات ایشان پرداخته میشود تا به عمق فاجعه در پشت صحنه ی رهبری نظام بیشتر بیندیشیم:
حسین شریعتمداری: امتیاز احمدی نژاد چون انسانی جایزالخطاست( مانند رهبر که انسانی جایزالخطاست)* از 100 به 90 کاهش میابد!!!
براستی، معلوم نیست حسین شریعتمداری خود به عنوان یک انسان جایزالخطا چه کاره ی این مملکت است که با این جرات میتواند تمام سردمداران خودی و غیرخودی مملکت و دنیا را با بدترین نوع تحقیر و توهین متصور، به چالش و به افتضاح بکشد و ککش نیز از سوی مقام عالی نظام** و از سوی قاضی مرتضوی گزیده نشود؟!
ببینید او بعنوان یک شهروند معمولی و نماینده ی مقام عالی نظام در روزنامه ی تندرو و هتاک کیهان با مجوزی نامرئی اجازه ی دخالت در تمام امور مملکت را به خود میدهد، راجع به رییس جمهور محبوبش که تا چندی پیش تمام مخالفانش را به تیغ میکشید، بعد از انتخاب مشائی در مشهد چگونه عاقل اندر سفیهانه اظهار نظر میکند ( انگار مردم میدانند که احمدی نژاد عروسک خیمه شب بازی اوست)!
شریعتمداری میگوید:
احمدي نژاد نيز مثل هر انسان ديگري جايز الخطاست ولي خطاهاي ايشان در مقايسه با ويژگي هاي برجسته و مثبت و بعضاً منحصر به فردي كه دارد نهايتاً امتياز او را از 100 به 90 كاهش مي دهد و اين در حالي است كه سطح امتياز نامزدهاي رقيب احمدي نژاد نه فقط بسيار پائين تر و غيرقابل مقايسه با ايشان است، بلكه برخي از آنان به كمترين نصاب از امتيازات لازم نيز نمي رسند!!!( عجبا!! حیرتا!!! چقدر این پدیده ی جایزلخطا از خود راضی است؟!! آنهم کسیکه امتیاز خودش از هزاران نمره از صفر کمتر است تا حدی که به تعبیر مقام عالی نظام در عید مبعث میتوان گفت سقوط کرده است!) *. اكنون با اعتقاد كامل به همان فرمول منطقي ( هه...! چقدر علمی فکر میکند آقا؟!) و تاكيد بر شايستگي بسيار فراتر احمدي نژاد نسبت به ساير نامزدها ( با یک تیر دو نشان میزند هم احمدی نژاد را مثل یک نوکر بالا میکشد هم دیگران را تحقیر میکند!!! معلوم نیست ایشان چه نابغه ی کشف نشده ای است؟؟)، بايد گفت؛ آثار منفي و ضريب تخريبي يك «خطا»، اولا؛ با «نوع خطا» و ثانياً؛ با جايگاه و موقعيت «مرتكب شونده خطا» رابطه مستقيم دارد و هرچه جايگاه كسي كه مرتكب خطا شده است خطيرتر و با اهميت تر باشد، آثار منفي و دامنه تخريبي «خطا» بيشتر و گسترده تر خواهد بود ( تفکر علمی را ملاحظه بفرمایید! رابطه ی مستقیم بین ایکس و ایگرگ و از این حرفها... عجبا! حیرتا!). از اين روي وقتي آقاي دكتراحمدي نژاد در سفر اخير خود به مشهد، آقاي اسفنديار مشايي را به عنوان معاون اول رئيس جمهور معرفي كرد، موجي از حيرت آميخته با تأسف و نگراني بر دل و جان قاطبه رأي دهندگان به آقاي احمدي نژاد نشست ( معلوم نیست که ایشان کی و کجا وکیل قاطبه رای دهندگان شده است! که از سوی ایشان با این اطمینان نوکر خود را مثل اربابها زیر سوال میبرد؟) و اين اقدام آقاي احمدي نژاد را فراتر از كج سليقگي دانسته و نوعي بي اعتنايي - البته ناخواسته- به ملت تلقي كردند و به عقيده نگارنده حق داشته و دارند.
( رو را میبینید؟ میگوید قاطبه ی رای دهندگان به نظر نگارنده-یعنی خودش- حق دارند! خوشا به حال قاطبه ی رای دهندگان که نظر نادیده شان به تایید شریعتمداری که هیچکاره ی مملکت است بر حق است!!)
به نظر شما آیا قاضی مرتضوی نباید به خاطر این نوع ادبیات ایشان را جوری به سیخ بکشد که دیگر جرات نکند به سه کاندیدای مقابل احمدی نژاد نمره ی بسیار کمی بدهد که ایشان رفوزه که هیچ بلکه سقوط کنند)؟
ایشان در ادامه ی اعتراض خود به انتصاب مشایی بعنوان معاون اول از سوی ا.ن میگوید:
اكنون بايد از رئيس جمهور محترم پرسيد آيا مردم در انتخابات اخير به آقاي مشايي راي داده اند كه حالا مجبور باشند حضور ايشان را در جايگاهي تقريباً همطراز رئيس جمهور و فراتر از همه وزرا و اعضاي كابينه تحمل كنند؟!
طبق همین الگو و استدلال غیرمنطقی میشود از برادر حسین شریعتمداری پرسید آیا میتوان از نمایندگان مجلس خبرگان هم همین سوال را مطرح کرد که:
آیا مردم در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان -که صلاحیتشان قبلا به تصویب شورای نگهبان مورد تایید رهبر رسیده است تا آنان هم رهبر را تعیین و به خیال مصباحیون**** کشف کنند(!؟!)***- به اعضای مجلس خبرگان رای داده اند که حالا مجبور باشند حضور ایشان ( مقام عالی نظام)** را در جایگاهی تقریبا همطرازبا باریتعالی و فراتر از همه ی قوانین نوشته و نانوشته تحمل کنند؟!
گویا برادر شریعتمداری آنقدر از موقعیت خود اطمینان دارد که اصولا لزومی نمیبیند کمی مراقب تعمیم منطق علمی خویش به ساحت مقام عالی نظام باشد.
ضمنا این سوال را میشود از رهبر هم پرسید: که آیا مردم به خبرگان مورد تایید شورای نگهبان مورد تایید رهبر رای داده اند تا در این دور باطل خود را مسخره کنند؟!!! که مثلا انتخاب کرده اند؟ آیا مشارکت صوری مردم در شامورتی بازی انتصابات برای اغفال ایشان نیست که خیال کنند انتخاب کرده اند؟!
-----------------
* تعبیر از نگارنده است!
**این تعبیر بدیع و عاریتی از مسعود ده نمکی است.
*** به این میگویند دور باطل و یا مدار بسته.
****مصباحیون= فرقه ی طرفدار مصباح یزدی که معتقد است ولی مطلقه ی فقیه تنها یکبار از طریق دل خبرگان کشف (؟!) میشود و پس از آن دیگر نمیتوان در آن تجدید نظر کرد و ولایت او الی الابد است!!!!!!!!!...

هیچ نظری موجود نیست:

Jonamoos Browser (Anti Filter)
Filtered Url : : آدرس سايت فيلترشده