۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

توهم توطئه و جاسوس تراشی برای باجگیری از جنبش سبز!

*(طبق منطق کیفرخواست، آیا تمام سفرا و گزارشگران خبری صدا و سیما در کشورهای خارجی جاسوسند؟)

متهم کردن امریکا و ا نگلیس و فرانسه در امر دخالت در امور داخلی کشور در جریان اعتراضات ملی به نتایج انتخابات، و نیز متهم کردن یک دختر فرانسوی به جرم ارسال اس.ام.اس و ایمیل و ارسال عکسهای تظاهرات به دوستان خود در فرانسه، از موارد پرسروصدایی است که حکومت به منظور باجگیری و تحت شعاع دادن کودتای ضدملی خود و نیز جنایتهای خود در شکنجه گاهها مطرح کرده است. هیچ ایرانی باغیرتی دخالت خارجی را در امور داخلی خود نمی پذیرد. اما به نظر میرسد با منطق های آبکی حکومت در کیفرخواست مسخره‌ی متهمان به انقلاب مخملی، رژیم کودتا با پیش دستی طبق یک سناریوی از قبل تعیین شده، بصورت مذبوحانه به هر دستاویزی متوسل شده است تا شاید بتواند با جوسازی و گل آلود کردن آب، جنبش سبز ملت ایران را تحت تاثیر قرار داده و امور جاری را برای شروع کار دولت غاصب احمدی نژاد عادی سازی کند.

در همین رابطه و در واکنش به خیالپردازیها، توهمات و بی‌حرمتیهایی از جنس خزعبلات کیهانی، هر روزه در وبلاگ" آنتی کیهان" پاسخی به تیترهای خبری کیهان داده میشود. در همین زمینه هم باید گفت طبق عرف بین المللی عکسبرداری شهروندان و ارتباط با کشور خود در صورتی که افشای اسرار طبقه بندی شده در میان نباشد امری عادی است که حکومت بدون توجه به این حق طبیعی توریستها و نیز وظایف شغلی سفرای کشورهای خارجی هر گونه رفتار عادی آنها را به عنوان مصادیق دخالت مطرح کرده و به چالش کشیده است.

با این حساب، بر مبنای همین منطق کیفرخواست حکومت کودتاٰ، میتوان تمام کارمندان سفارتخانه ها و نیز تمام خبرنگاران صدا و سیمای ج.ا در کشورهای خارجی را به عنوان جاسوس و مداخله گر به دادگاههای بین المللی کشید.

پست های روزانه ی آنتی کیهان را در پاسخ به خزعبلات کیهانی و نیز اتهامات سخیفانه ی متوهمین توطئه، با ادبیات وقیحانه و بیشرمانه ی شریعتمداری در اینجا(+) بخوانید!

هیچ نظری موجود نیست:

Jonamoos Browser (Anti Filter)
Filtered Url : : آدرس سايت فيلترشده