۱۳۸۸ مرداد ۲۰, سه‌شنبه

ترور مولاخامنه‌ای یا احمدی‌نژاد/ و رفسنجانی

*پرده‌ی آخر سناریوی کودتای حکومت علیه ملت.

تعجب نکنبد! عنوان این نوشته برگرفته از عنوان مقاله ی یک اصولگرای کیهانی است که د ر تاریخ 14 مرداد88 آنرا منتشر کرده است. هدف من در این نوشته، بررسی دو موضوع در نوشته‌های این روزهای اخیر اصولگرایان کیهانی است؛ که از آنها بدجوری بوی توطئه علیه ملت به مشام میرسد!

الف)منطق اصولگرایان در انجام جنایات: هدف مقدس، وسیله را توجیه میکند! (ماکیاول در استخدام حق‌به‌جانبان حکومت)
ب)
ردیابی یک توطئه‌ی امنیتی علیه ملت: ترور نمایشی ناموفق، زمینه‌ساز ترور یک ملت.
.

انتشار تحقیقات رمزگشایانه‌ی یکی از اصولگرایان از ترور آقایان خامنه‌ای و رفسنجانی در اوایل انقلاب، باعث تشویش ذهن من یکی شده و یحتمل باعث تشویش اذهان عمومی نیز خواهد شد، که جای آن دارد لااقل توسط منتقدین و سیاسیون با آن برخورد جدی گردد (از مدعی العموم توقعی نیست!).
ردگیری مقالات تحقیقی این اصولگرا (لینکها در پی نوشت)، صراحتا برای خواننده این شبهه را ایجاد میکند که ترور آقای رفسنجانی در اوایل انقلاب یک نمایش بوده تا ترور آقای خامنه‌ای را موجه جلوه دهند.
اینک پرسش این است:
چاپ نتایج چنین تحقیقاتی توسط اصولگرایان در این روزهای بحرانی به چه نیتی است؟
آیا اینبار قرار است سناریو برعکس اجرا شود؟ و اگر چنین باشد، آیا بر اساس نشانه‌های موجود پرده‌ی آخر سناریو چنین خواهد بود؟
.

پرده‌ی آخر سناریو:
1-طبق خط فعلی حاکم بر اعتراضات خیابانی، تظاهرات از بهارستان به بازار و سپس به پاستور ( کاخ ریاست جمهوری) و دفتر مقام رهبری کشیده میشود.
2-گروهی تروریست مشکوک‌الهویه ( شبیه تروریستهای هاشمی رفسنجانی در سال 60)، در ترور ناموفق فرضی آقای خامنه‌ای و رئیس جمهور، نوشته‌ای از خود به جای میگذارند! ( شبیه نوشته‌‌ای که تروریستهای منتسب به فرقان در ترور آقای خامنه‌ای در سال 60 از خود به جا گذاشتند با عنوان: "اولین ترور"؛ و این بدان معناست که ترورها ادامه دارد...).
با این تمهیدات حکومت بر خفقان خود می‌افزاید و تروریستها را منتسب به عوامل منافقین و یا سلطنت طلبها معرفی میکند.
3- ترورها ادامه دارد...ترورهای بعدی ترورهای موفق یکی از آقایان رفسنجانی و یا موسوی و یا خاتمی خواهند بود؛ و بالطبع تروریستها لباس شخصی نخواهند بود!
4-حذف رهبران اغتشاشات، امنیت حکومت، و آرامش ابدی ایرانیان...
***
الف) مقدمه: منطق اصولگرایان در انجام جنایات.
هدف وسیله را توجیه میکند
(ماکیاول در استخدام حق‌به‌جانبان حکومت)
محمد اميني (کیهان نویسی که زیر سایه‌ی امنیتی شریعتمداری مجاز است بدون واهمه از مدعی العموم(مدعی اخصوص) به هر کس در هر مقامی تهمت بزند و بتازد، بی‌آنکه توسط قاضی مرتضوی متهم به تشویش اذهان عمومی شود) در یکی از آخرین نوشته‌هایش با عنوان "آقاي علي مطهري بخواند"، ضمن اینکه به واکنش فرزند شهید مطهری در پاسخ به آیت الله جنتی می‌تازد، به یک منطق خطرناک اشاره می‌کند که طی آن تمام جنایات حکومت مقدس جلوه داده می‌شود.
محمد امینی(تو بخوان نماینده شریعتمداری و مصباحیون) علت مجاز بودن هر جنایتی را علیه مردم، حق بودن مطلق خودیهای منتسب به آقای خامنه‌ای، و باطل بودن مطلق غیرخودیها ( اصلاح طلبان و دگراندیشان و به قول یار اصولگرایش وحید یامین پور نویسنده ی رجا نیوز و مجری تلویزیون اکثریت مردم شهرنشین نوکیسه‌ی طرفدار آنان) میداند.
علی مطهری با رد تهمت آیت‌الله جنتی (که جنایات حکومت راجع به کشته شدگان و آسیب دیدگان معترض به انتخابات را بر گردن موسوی انداخته بود) به او میگوید: که ادعای شما مثل ادعای معاویه راجع به قتل عمار است که گفته بود عمار را علی کشت چون اگر علی، عمار را تحریک نمیکرد، من او را نمیکشتم( نقل به مضمون).
دکتر علی مطهری در پاسخ به مقاله‌ی‌ کیهان که متن سانسور نشده‌اش در تابناک منتشر شد می‌نویسد:
در شماره پنجشنبه 15/5/88 روزنامه کیهان مقاله‌ای تحت عنوان "آقای مطهری بخواند" به نام آقای محمد امینی درج شده بود که چون شامل توجیه شرعی و ایدئولوژیک ظلم‌هایی است که در حوادث بعد از انتخابات از طرف نیروهای امنیتی کشور بر مردم روا داشته شد، سکوت درباره آن را جایز ندیدم و البته از اهانت‌هایی که به شخص اینجانب شده بود در می‌گذرم و پاسخ را خطاب به جناب آقای شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان می‌نویسم از آن جهت که با شناختی که از روزنامه کیهان دارم، می‌دانم که این گونه امور در این روزنامه به حکم ماهیت امنیتی آن به شکل پروژه دیده می‌شود که مثلا بناست فلان شخصیت یا فعال سیاسی را خراب کنیم و البته در این راه معمولا هدف وسیله را توجیه می‌کند و هم از آن جهت که سطرسطر این گونه مقالات بلکه همه مقالات سیاسی و اجتماعی که در کیهان درج می‌شود، باید مطابق میل جناب شریعتمداری باشد.

در پی اظهارت اعتراض‌آمیز علی مطهری (به جنتی و کیهانیان) که خود از اصولگرایان است، یورش همه‌جانبه‌ی اصولگرایان کیهانی به منتقدین حکومت از جمله ایشان آغاز میشود. در یکی از آخرین یورشها رجا نیوز نامه‌ی جمعی از دانشجویان شریف را چاپ میکند:
ساده‌اندیشی‌اتان شما را به مؤید درون انقلابی مخالفان تبدیل کرده است!
هدف از توضیحات فوق، حاکم بودن جدی منطق هدف وسیله را توجیه میکند از سوی حق‌به جانبان کیهانی در حکومت است.
از سوی دیگر، مروری گذرا بر انتشار مقالاتی هدفمند در نشریات کیهانی ( از جمله رجا نیوز، فارس و کیهان و وبلاگها و سایتهای اصولگرایان) در این روزهای بحرانی، خواننده را به این نتیجه میرساند گویا طرح و سناریوی امنیتی مهمی در حال وقوع است.

ب)ردیابی یک توطئه‌ی امنیتی علیه ملت (نمایش تروری ناموفق زمینه ساز ترور ملت) کالبدشکافی ترور آقایان خامنه‌ای و رفسنجانی توسط اصولگرایان.
در جستجوی مقاله‌ی کیهانی علی امینی به وبلاگ "ناقوس اندیشه" رسیدم که متن مقاله ی کیهان را بازنشر کرده است. در مروری بر پیوند‌های روزانه این وبلاگ دو لینک نظر خواننده را جلب میکند:
1-طرح ترور آقا یا احمدی نژاد
2-سايت مطهري زمان، آيت الله مصباح يزدي.
لینک اول تو را به وبلاگ "بازباران" میبرد، وبلاگی ضد هاشمی رفسنجانی و طرفدار ولایت مطلق آقا، که نویسنده‌اش باران است؛ باران در شرح وبلاگش کنار عکس آقا نوشته: عدالت بارانی است كه تشنگانش هم از آن گريزانند! نوشته‌های باران یک تحقیق به ظاهرحرفه‌ای نسبتا جامع-اما جهت دار- راجع به ریشه ‌یابی ترورهای بعد از انقلاب بر علیه بزرگان نظام است؛ که با ایجاد شک در نمایشی بودن ترور رفسنجانی، و نیز زیر سؤال بردن تیم مشکوک ترور آقای خامنه‌ای، و نیز خروج غیر طبیعی آقای رفسنجانی از جلسه‌ی حزب جمهوری اسلامی قصد القاء این نکته را دارد که تروریستها تنها قصد تسویه‌ی نیروهای اصولگرا را داشته‌اند نه آقای رفسنجانی! و ضمنا با بیان اظهارات هاشمی در باره ی جانشین رهبری (دستمان از نيروهاي باصلاحيت براي رهبري خالي نيست) خود آقای رفسنجانی را در مظان اتهامی جدی قرار داده اند.
در ذیل با توجه به مراتب انتشار این مقالات به ظاهر افشاگرانه، بوی یک پروژه‌ی امنیتی خفقان‌آور به مشام میرسد، که خواننده را به بوییدن آن دعوت میکنم. اگر ذهن شما هم مثل من مشوش شد میتوانیم از مدعی العموم بخواهیم علیه مشوش‌کنندگان اذهان عمومی اقدام نماید.

1-طرح ترور آیت الله خامنه‌ای یا دکتر احمدی‌نژاد (چهارشنبه چهاردهم مرداد 1388 )
2-از تیم "ترور مشکوک" هاشمی تا " تیم مشکوک" ترور امام خامنه‌ای (چهارشنبه دهم تیر 1388 )
3- واکاوی ترور مشکوک آقای هاشمی (شنبه دوم خرداد 1388 )
4- ناگفته‌هايی از حادثه‌ی تلخ سوء قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی
5-ترور مشکوک هاشمی به 25 دلیل

نوشته های دیگر:

ــ ترور مشکوک هاشمی به 25 دلیل //ــ ترور مولا خامنه‌ای، تروریست واقعی کیست؟ //ــ ترور شاخص‌ها 1؛ عدالت //ــ ترور شاخص‌ها 2؛ توسعه التقاطی // ترور شاخص‌ها 3: تحزب! //ــ ترور شاخص‌ها 4 ؛ تحجر //ــ ترور شاخص‌ها 5؛ ساده‌زیستی //آیا خاندان هاشمی کانون کودتا بر ضد نظامند؟ //اتهامات باورنکردنی خاندان هاشمی //از عصر عاشورا تا عاشوراي عصر // از فصاحت و بلاغت "هاشمی" تا فضاحت و بلاهت "اموی" //ــ حمايت اجرايي یا حمايت گفتماني ۱ //ــ حمایت اجرایی یا حمایت گفتمانی 2 //مترفان حرامزیست حیوان با سمتهای اسلامی //دسیسه‌های هرمی: pyramid schemes //انتخابات بیمار یا بیمار انتخابات؟ //بخش اول نامه فضلا به مقام معظم رهبري //اين يوسف آقا مجتحد نبوده و نيست //سرداراني كه بخاطر سهم‌خواهي سربار شدند //ويرانه شاهرودي //ميزان راي ملته يا راي ملت ميزونه؟ //تورم چرا؟ //اقدام رئیس مصلحت نظام ضد مصلحت نظام //ــ فتح‌الفتوح رهبر، حضور خائنان در بیت‌رهبری //راشل كوري: مامان! هنوزم دوس دارم برقصم //معرفي مستند چند شركت صهيونيستي //علما پاسخ بدهند اقتصاد اسلامي كو؟ //هاشمی رفیق یا رقیب یا حریف یا دشمن؟ .

۱ نظر:

Unknown گفت...

 . آیت‌الله منتظری پدر انقلاب مقدّس  اسلامی فرمودند:
استقلال یعنی زیر یوغ خارجی نباشیم و آزادی یعنی مردم در اظهار عقیده و بیان آزاد باشند. نه این‌که به محض ابراز نظر مخالفی، کار به زندان و حبس
چقدر ناراحت کننده است که اشخاصی‌که سی‌سال پیش فریاد می‌زدند استقلال،آزادی، جمهوری اسلامی  همان اشخاصی‌هستند که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را از بین بردند. انشا‌الله خداوند به اینها میفهماند که معانی این  شعارها که دوباره این روزها میشنویم چی‌هست. همین شعار‌هایی‌که انقلاب عزیز اسلامی ما را سی‌ساله پیش به دنیا آورد.

Jonamoos Browser (Anti Filter)
Filtered Url : : آدرس سايت فيلترشده